Intuitiv mødelokale booking
I kan få mindre administrativt arbejde igennem et mødelokale booking system. Det automatiserer din process, og dine medarbejdere vil have nemt ved at navigere det intuitive system. Vælg det ønskede lokale, tidsinterval og dato derefter er din booking accepteret af systemet, og du kan afholde dit møde.
Officebook kan benyttes på telefonen, her er den tilgængelig for android, IOS og direkte i jeres browser. Officebook kan desuden akkomodere, flere forskellige virksomheder i samme hus, da vi adskiller os fra andre mødelokale booking systemer, da det ikke kræver en central kalender.
Dine mødelokale bookinger
Når jeres lokale booking er foretaget, vil jeres booking vise sig under “Mine bookinger”. Her kan i danne jer et overblik over jeres forestående bookinger.
Et mødelokale booking system kan sikre bedre kommunikation ift. brugen af jeres mødelokaler. Derudover forbedre det også udnyttelsen, af jeres lokaler.
Forbedre brugen af Officebook
Officebook understøtter visning af jeres mødelokaler på ét eller flere display. Dette gør det nemt for jer at se hvilke rum der benyttes i øjeblikket, samt hvilke rum der er ledige på et senere tidspunkt. Med Officebook kan i få et overordnet display, der viser samtlige mødelokaler. Derudover er det også muligt at sætte disse display op til kun at vise 1 mødelokale, hvor det ville være oplagt at have dette display ude foran lokalet.
Ekstra funktioner
Vi arbejder fortsat på at gøre oplevelsen af vores produkt bedre, vi er derfor fast besluttet på at afhjælpe jer, hvis der skulle være ønsker ift. funktioner.
I en tidligere case var der et ønske om mulighed for at tilmelde sig frokostordning for brugerne. Dette implementerede vi derfor.
Så har i nogle ekstra ønsker til funktioner, der forbedre jeres oplevelse. Så tøv endelig ikke, vi er klar på at snakke om mulighederne, så i kan få jeres mødelokale booking system der passer perfekt til jer. Vi tilbyder abonnementer i forskellige størrelse, således betaler du den pris for det du behøver